torsdag 25 mars 2010

Stockholm - "bröllopsstaden"


Nu en sista rad innan jag reser till Stockholm för att delta i Miniatyrmässan på söndag. Hela gårdagen gick åt till att packa småsaker och nu tror jag mig ha en hel del udda ting som inte alla andra har med sig.
Dessförinnan, imorgon, ska jag jobba på NK Leksaker under fm. Steiff har ju en shop-in-shop där och den ska ses över. Det har blivit SÅ fint!
NK Leksaker är en mycket, mycket fin leksaksaffär, helt i klass med de man hittar utomlands! Väl värt ett besök.
Sätter in en bild på BLANCE, en Pullip-docka, från Korea (tror jag) som jag har till försäljning här i butiken. En verkligt annorlunda docka, en docktyp som idag har många samlare. Är du intresserad så hör av dig!
Tillbaka igen på tisdag! Ha en skön helg och njut av vårvädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se