fredag 16 april 2010

Nyheter inkomna




Nu har vi fått leverans från Clemens Spieltiere i Tyskland. Söta nallar, som alltid, eller vad tycks? Väntar nu också hem leverans från Herrmann Spielwaren, måste ju ha mycket hemma till mässan nästa helg.
Nu har vi 70 utställare till mässan och där kommer att finns allt för både stora och små, flickor och pojkar.
Själv kommer jag att befinna mig i informationen mesta delen av tiden, men min uställning/försäljning finns alldeles bredvid, nåja - nästan iaf - så jag ska nog kunna hjälpa till med både info och det jag har i Dockskåpets monter. Vi kommer att ta med 4 inredda dockhus (som Titti, min praktikant så fint inrett), miniatyrer, Steiff och andra nallar, en del dockor som bla John Blund, Harry Potter och andra kända figurer, en del lekdockor, konstnärsdockor, bokmärken, klippdockor, nya skor och dockkläder och så fyller vi en del korgar med rea-varor, sånt som det inte är något fel på men inte ska finnas kvar i mitt sortiment, eller som jag har för mycket av i lager.
Lördag är mässan öppen 10-16.00 och söndag 11-16.00. Entré vuxen 50:-.
Mängder av aktiviteter så ta god tid på dig om du besöker oss!!!!!
www.malmoleksaksmuseum.se och klicka på mässan.
Är det något speciellt du vill vi ska ta med, så hör av dig så ska vi nog få plats med att packa ner också det.
Önskar er alla en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se