tisdag 15 maj 2012

Igång igen



Nu har jag fått hjälp IGEN när det inte funkat med min blogg, men nu är jag tillbaka och kan få in bilder igen. Fick hem en stor leverans med dockor från Sonja Hartman/Heart & Soul - så ljuvliga i underbara kläder, med 9-11 leder så att man kan ställa dem i olika positioner. De är fina även som samlardockor och jag vet att i USA är det många som SAMLAR dessa dockor.

Jag har också fört in in hel del Steiffprodukter och det kommer mer. Nu har jag inne alla begränsade upplagor som finns kvar i lager men snart är det dags för höstens kollektion. Jag har fått hem mina prover idag och kan utlova en hel del godbitar. Jag har framför allt fallit för 2 stycken i Selection-serien.

Nu när jag vet hur göra så ska jag återkommer med mer info och mer bilder så ha tålamod med mig :-)

Njut av våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se