tisdag 22 maj 2012

Mer......

Idag har jag fått respons på bloggen och det är ju alltid trevligt. Det får mig att komma ihåg att jag också måste blogga, nu när jag fått det att fungera igen.

Det är tyst och lugnt. Solen skiner och det är riktigt varmt och skönt här i Malmö, trots att det blåser också, men kanske bra ändå, eftersom det annars skulle varit lite väl varmt.

Det är tyst och lugnt som sagt, men vi har fullt upp med reparationer, alla problem som dyker upp med försäkringar och leveranser som inte kommit fram till kunderna som de ska, med sortering och städning.
Det ska ju vara fint och iordning här till den 2 juni då Dansk Dukkeforening kommer på besök. Ett besök jag ser fram emot, trevliga och intresserade. Vi bjuder på fika så har du också lust att komma hit så är du välkommen kl 1100 - lörd den 2/6.

Här presenteras lite av vad som kommit in i shoppen under dagen! Se mer under Steiff, övriga konstnärsnallar och miniatyrer.

Margaretha





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se