fredag 18 maj 2012

Så är det helg igen....

Nu känns det som om det bara är helger - Kr Him.färdsdag, Pingst och Nationaldagen och så alla de vanliga helgerna. För mig är det splittrande men ändå ganska skönt. Svårigheten är att få tag i folk, alla tycks ha komp ledigt, semester eller sitter i möten.

Vill visa ett par bilder till - har idag lagt in några ljuvliga Clemens-björnar på nätet, Steiff och lite annat. Bilderna här nedan visar söta Specilatius från Clemens och Monty, en björn i en ljuvlig färg i kort mohair, från Steiffs begr upplaga för våren. En ny upplaga med en helt ny stil av nallar är på väg nu under hösten. Jag har fått en provkollektion och de är verkligen fina - nya material som inte liknar något som Steiff haft tidigare.


Mer kommer. Ska försöka hinna med att fota lite fler miniatyrer och möbler så att kunderna ser vad som verkligen finns hemma. Nu tex fick jag hem fler storlekar av trosor till Schildkrötdockor och de finns redan i webshoppen, men jag har lagt till de mindre modellerna. Väskorna fotade jag för att en kund ville ha en
väska till en pojkdocka så ni ser att det finns ett utbud av det mesta.

Så är det något du söker som inte finns på hemsidan så är det bara att ringa eller maila.

Kom gärna och hälsa på i sommar!!!!

Önskar en trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se