onsdag 29 augusti 2012

Tipsa om evenemang i Malmö - Malmö stad

Tipsa om evenemang i Malmö - Malmö stad

Nu är det första införandet för Nallemässan gjort!!! Det kommer att finnas under arrangemangen i Malmö stad.

En del av er vet det redan - men annars kan jag berätta nu - det blir SISTA Nallemässan i Malmö.
En epok går i graven, känns det som. Ifjol hade vi ju ett 20-årsjubileum och då hade jag tänkt det skulle bli sista mässan, men det var så roligt att jag bestämde mig för 25 år, men så händer ett och annat i livet.
Att jag skulle flytta fanns inte en i min tankevärld för ett år sedan, men nu är det aktuellt och nästa år dyker mässan upp på en ny plats, kanske i mindre upplaga men med stora potentialer.

Sprid det gärna på era bloggar eller FB!

Jag ska ha ett möte ang min flytt i september och sen återkommer jag med mer info om detta  :-)

Ha en bra dag!

Margaretha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se