måndag 14 januari 2013

Nallemässa i Kosta

Ni som läser min blogg har inte kunnat undvika att läsa om att jag flyttar och därmed också NALLEMÄSSAN, som ju nu istället förläggs till Kosta Folkets Hus.

Helgen var kall och det snöade stillsamt hela tiden, vackert och rofyllt. Men inomhus är det ju varmt och skönt och helgens stora insats var att jag dammat och dammsugit, delvis med hjälp, hela min nallesamling, som nu får ett eget rum i min nya lägenhet. Men vilken tid det tar, man tror inte det, men ska det göras så ska det göras ordentligt.

Jag smet ut ett par gånger iaf, jag måste ju bl a fotografera FOLKETS HUS. Det är här, i denna byggnad, vi ska ha NALLEMÄSSAN den 27 oktober iår. Vi får gott om utrymme med hela teatersalen, dansrotundan och foajén. Och utanför finns det gott om parkering.

Anmälningar från utställarna har börjat droppa in - tack och lov - och de kommer från hela vårt avlånga land, samt Danmark och Tyskland. Sprid gärna info till alla ni känner!!!!

En utmärkt byggnad för alla möjliga aktiviteter. Vad ska vi hitta på????

Ha det bra!

Margaretha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se