onsdag 21 augusti 2013

040-916820

Hej!

Det gick att ordna - jag får behålla telefonnummer 040-916820, trots att riktnumret här i kommunen är
0478. Nu blir det enklare för kunder som ringt mig under många år och kan numret utantill.

Lapparna för Nallemässan är klara och vill du dela ut så meddela så skickar jag. Mässan närmar sig
så det är bara att jobba på och hoppas på många utställare och besökare. Har du en hemsida eller bloggar så skriv gärna om mässan.

I förra veckan var jag i Malmö. Det finns intresse för min lokal och det vore härligt om den blev uthyrd innan
kontraktstiden går ut. Hopp finns!!! Men en hel del är fortfarande kvar i butiken - dockdelar i massor - och det är ju ömtåligt. Samma sak är det med fina vagnarna, skyltdockor mm. Det är alltid svårast när man kommer till det sista - visst är det märkligt. Det tar liksom emot........

Just nu har jag Malmöbesök i pensionatet här hos mig. Trevligt! Trevligt! Tror att de befinner sig på
Outleten just nu för att kanske göra några fynd.



Vad är nu detta???? Jo, så här ser det numera ut i bankvalvet. En stor skillnad mot hur det en gång var.
Jag har målat golv och tak i grått, hängt in en snygg kristallkrona och lagt en äkta matta på golvet. Och här inne finns de fina, lite dyrare dockorna, begränsade Steiff, Erzgebirge-änglar och en hel del annat.
Alla tycker att det är SÅÅÅÅÅÅÅ fint! Härligt!

Ev en tur till Stockholm i nästa vecka. Hamley`s öppnar en butik i Täby - och sen ska de öppna i Oslo.

Ha en bra vecka!

Margaretha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se