tisdag 3 mars 2015

Kurs - fel datum

Hejsan alla mina dock- och nallevänner!

Det är tur det finns uppmärksamma läsare - TACK Anette -
rätt datum för NALLEKURSEN är den 22-24 maj. Alltså under helgen!


 
Nu har jag äntligen fått hjälp med min dator och därmed ska jag nu kunna få in bilder så att jag kan visa lite nyheter och annat som händer.
 
Ovan en bild från Käthe Kruses monter i Nurnberg - montern som var mestadels i vitt, så den bakre färggranna väggen har inte med KK att  göra. Nya dockor med klänningar i olika färger.
Och så fantastiskt fina djur från HANSA. Till hösten, som först, kommer den lilla kycklingen, som ser helt levande ut. Det finns också en höna  i vitt, som liknar våra vanliga hönor, som jag nog också tar in. Beror lite på antalet jag måste ta eftersom det bara kommer 2 containrar per år till Skandinavien i nuläget och de har minimiorder då det gäller antal. Kom gärna in och ta en titt i katalogen - där finns alla djur, från fiskar till dinosaurier, alla typer av björnar, fåglar, skogsdjur från alla länder..... Mycket man skulle vilja ha.
 
Ha en bra dag!
 
Med vänlig hälsning Margaretha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se