lördag 22 augusti 2015

Sommar, sommar, sommar - det är sommar i ................

Hej kära dock- och nallevänner

Här är det sommar och sol och glada miner. En docka - lagad och fin - hämtad, annars är det lugnt, men det får man räkna med när solen steker och det är vindstilla. Klart alla vill passa på och njuta av det som kan vara sista sommarhelgen. Man vet ju aldrig.

Jag har precis satt ihop en text till Destination Kosta om Nallemässan. Hoppas den förs in inom kort för det är väl alltid någon som går in även på den sidan. Nu finns info ute både här och där och om just du har en FB-sida eller en blogg så lägg gärna ut informationen. Kontakta mig så ska du få veta mer.

Idag är 15 anmälda men jag hoppas givetvis vi blir fler.


Lufsen är ute varje dag nu. Som ni ser trivs han i solen. Blommorna syns kanske inte så bra men det är underbart rosalila och många kommenterar hur fina de är. Sen framöver blir det ljung i krukorna.

Försöker att varje dag lägga in något i webshoppen och det tycks aldrig ta slut. Nu kom ju nya bilder från Steiff och Teddy Hermann och jag får ta det efter hand mjukisarna kommer i lager, många efterfrågar fler miniatyrer och på skrivbordet finns en hel hög som ska fotas, men här måste jag ha lite hjälp. Sist jag lade så hamnade alla bilder snett, varför vet jag inte ,hur jag än gjorde ¨så blev det snett, men de får ligga kvar tills jag kan ersätta med nya bilder. Det kommer.............

Ett par nya bilder:
 
 
 
Sista bilden är eventbjörnen, den som alla som deltar i Steiffs klubbträffar kan beställa. Den kommer att finnas på bild i inbjudan och om du vill ha den så är det bara att ringa till mig och boka.
 
Önskar alla en skön helg!                                       Margaretha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se