torsdag 2 mars 2017

Nalledag i Malmö

Bästa dock- och nallevänner

Idag reser jag ner till Malmö för att skylta upp med Steiff hos Hamley`s på Emporia. Den
25 mars ska vi ha Steiffdag i just den Hamley`s-butiken. Trevligt om du har tid att titta in - dvs om du bor i närheten. Jag ska ta reda på vad som gäller och komma med mer info. Det blir i a f någon typ av tävling mm.

Nu 10 utställare till  MINIATYRMÄSSAN så det har ökat, men jag ser gärna att vi blir fler.
Många har redan aviserat sin ankomst, som besökare, och visst vore det roligt om det iår kommer över 200 besökare. Det är ju billigt entré - 25:-

Det har kommit in en del nya miniatyrer från Frankrike och jag har börjat lägga in en del i webshoppen. Lite varje dag så blir det snart en del som kommer in, men ibland krånglar det med bilderna och då blir det inte mer den dagen. Jag älskar ju inte precis att hålla på med datorn.

Jag funderar lite grann på STEIFF SUMMER. Är det någon som har lust åka dit? Helgen
månadsskiftet juni/juli och i år firas klubbens 25-årsjubileum. Jag var där inte i fjol så kanske det vore trevligt med en tur i år.

Annars är det lugnt. Turisterna lyser än så länge med sin frånvaro. Igår kom det lite snö igen så man vet ju inte hur vädret är från dag till dag och det påverkar väl förmodligen en hel del.
Nu åker jag som sagt iväg, men är hemma på söndag igen.

Lite nyheter och minst sagt blandat. Kommer in i webshoppen.





Med vänlig hälsning Margaretha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se