måndag 26 juni 2017

Vilken natt!

Bästa dock-nalle-och miniatyrvänner!

Varför blir man alltid sjuk innan man ska vara ledig? Vilken natt! Frossa så jag låg och skakade i ca 2 timmar och sen badade jag i svett. Inget roligt alls. Och jag som ska till Malmö imorgon för att sedan fortsätta till Tyskland och till Steiff Summer. Min Malmö-hosta har kommit tillbaka och den är inte nådig. Bara jag klarar det här nu. Första ledigheten på länge så jag behöver den verkligen. Risken är att jag väcker hela hotellet.
 
Jag ska leta nallematerial och se vad Steiff har att erbjuda för hösten. Det mesta har jag sett men inte allt och det är skillnad att se IRL än på bild.

ÅTER den 3 juli!!!

                      Ha det så bra!                                    Med vänlig hälsning Margaretha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se